راه اندازی سیستم آموزشی آنلاین

  1. ما اینجا تقویم آموزشی داریم و شما می‌تونید همه تاریخ‌ها (شروع و پایان ترم، امتحان میان‌ترم، جلسات جبرانی، و تعطیلی‌ها) رو در اون ببینید.
  2. شما می‌تونین نمرات و عملکردتون رو در پنل شخصی در سامانه آموزشی مشاهده کنید.
  3. اطلاع‌رسانی‌ها همگی در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آموزشگاه انجام می‌شه؛ پس شما عزیزان باید عضو این پلتفرم‌ها باشید تا از آخرین اخبار مطلع بشید. لینک کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آموزشگاه اینها هستن:

تلگرام: @iranzamin_education_center

اینستاگرام: iranzamin_li

  1. فراگیران در هر ترم تا چهار جلسه می‌تونن غیبت داشته باشن؛ برای اینکه نمره زیادی از دست ندید، باید تکالیف و کارهای کلاسی رو به استادتون ارائه بدید.
  2. در صورت غیبت داشتن، شما می‌تونید با کادر اداری آموزشگاه در ارتباط باشید.
  3. در صورت داشتن هرگونه ابهام در روند آموزش، شما عزیزان می‌تونید با استاد یا مدیر علمی آموزشگاه در ارتباط باشید.
  4. اعضای کادر اداری دو واحد شامل خانم‌ها باقری و رستملو در ساختمان پسران و خانم‌ها نظری، مرادی، و نجفی در ساختمان دخترانه.
  5. پرداخت شهریه باید در بازه زمانی اعلام شده از طرف آموزشگاه صورت بگیره که البته قبل از شروع هر ترم هست.
  6. شماره کلاس‌ها درابتدای هر ترم روی تابلوی اعلانات هر شعبه مشخص شده‌ست که شما می‌تونید با مراجعه بهش شماره کلاس‌تون رو پیدا کنید.
  7. شما می‌تونید با ورود به پنل شخصی‌تون تو سامانه نمره نهایی ترم‌تون رو ملاحظه کنید؛ نام کاربری، کد ملی شماست و رمز عبور به طور پیش‌فرض 123456 هست (دقت کنید که کیبوردتون حتما باید انگلیسی باشه). در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌تونید به شماره پشتیبانی توی تلگرام یا واتس‌اپ پیام بدید. شماره پشتیبانی: 09932444339
  8. حد نصاب نمره قبولی تو آموزشگاه ایران‌زمین 70 هست و فراگیرانی که این نمره رو کسب نکنن، باید اون ترم رو تکرار کنن.
  9. بازه زمانی ثبت‌نام در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اطلاع‌رسانی میشه که با توجه به اون می‌تونید به آموزشگاه مراجعه و ثبت‌نام‌تون رو انجام بدید.
  10. فراگیران باید نام سطح، نام استاد، و نام کتابی که می‌خونن رو بدونن.
  11. بعد از اتمام هر کتاب، باید کتاب جدید خریداری بشه که برای چند ترم آینده‌ش خواهد بود. این سطوح در دوره‌های Young بعد از ترم پنجم، در دوره‌های Teen بعد از ترم چهارم، و در دوره Adults هم بعد از ترم چهارم خواهد بود؛ در کتاب‌های Viewpoint این مورد بعد از ترم ششم خواهد بود.
  12. فراگیران باید کارت ثبت‌نامی رو در ابتدای هر ترم با خودشون به همراه داشته باشن.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
modirlite

modirlite

دیدگاهتان را بنویسید